מנחים וצוות

מרכז מצמיחים (עמותה רשומה) להפחתת אלימות בבתי הספר פועל מזה כעשור במטרה להפחית סבל וכאב של ילדים ולהפוך את הכיתות בישראל למקום בטוח ונעים יותר. המרכז פועל במודל התערבות ייחודי של סדנאות המכשירות מחנכות ותלמידים בכלים להפחתת אלימות מילולית, אלימות ברשתות חברתיות, חרם כיתתי ועוד. כל זאת במטרה לקדם סביבה כיתתית בה יוכלו התלמידים לחוות שייכות, אכפתיות ותחושת ערך עצמי. המרכז פועל מקריית שמונה ועד ירוחם, מכיתות ד’ עד יב’, במגוון בתי ספר יהודיים וערביים, בישובים מבוססים ובפריפריה.

צוות העמותה

יוני צ’ונה, מייסד ומנכ”ל שותף: בוגר תכנית המצטיינים לתואר שני בחוג למדיניות ציבורית, האוניברסיטה העברית. במסגרת לימודיו ניתח את המדיניות הלאומיות והתוכניות החיצוניות להתמודדות עם אלימות בבתי ספר. במסגרת המרכז מנחה יוני סדנאות לילדים ולנוער בסיכון, למורים, הורים ואנשי חינוך; יועץ מקצועי לתכנון מדיניות להתמודדות ולהפחתת אלימות, מרצה מבוקש באקדמיה, במסגרות לימודיות, בפורומים מקצועיים ובתקשורת בארץ ובחו”ל.

תיזה שהוגשה -‘הרחב”ה בדרך ל”חינוך חדש”: כיצד ערכי ה”העידן החדש” משפיעים על החינוך בבתי ספר בישראל -באמצעות הכשרה בפיתוח יכולות רגשיות חברתיות והוויה’

לצפייה בתיזה

גיאורג רוסלר, מייסד ומנכ”ל שותף בהתנדבות: בעל תואר שני בלימודי יהדות, עם התמחויות משניות בהיסטוריה וחוק מאוניברסיטת היידלברג. בעבר עבד בקרן הגרמנית על שם פרדריך נאומן. ב-1988 עלה גיאורג מגרמניה לישראל. לאחר שקיבל תואר מדריך מ”Gewalt Akademie Villingst” ב-2000, הוא המשיך לפתח את הרעיון של “דה-הסלמה”. כמנכ”ל שותף במצמיחים הוא אחראי על יצירת קשר עם ארגונים ומוסדות גרמניים רלוונטיים על מנת להביא ידע בנושא פתרון עימותים בצורה לא אלימה לישראל. כיום הוא מנהל שותף של “סיורים בטבע-SK” ומנהל שותף של “המרכז הישראלי למניעת התעללות בעבודה – DEmobbing Israel”.

אפרת ליכטמן סמנכ”לית פיתוח שותפויות: בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני (M.A) בלימודי דיפלומטיה ומשא ומתן. בעלת ניסיון עשיר רב שנים בניהול תוכניות חינוכיות רחבות, הכשרת מנהלים וצוותי הוראה בתחום מנהיגות פדגוגית, טיפוח חשיבה ולמידה בבתי ספר במסגרת מכון ברנקו-וייס. שימשה כמנחת הורים בכירה במרכז “רולידר לייעוץ והכוונת הורים”. בעת שהותה בשליחות ממלכתית, ניהלה את בית הספר הישראלי בוינה וכתבה מאמרים מקצועיים להורים בתקופת שליחות בחו”ל. מנחת מנחים ומנחת קבוצות מוסמכת בשיטת מיכא”ל.

ד”ר לייקי גרוניק, סמנכ”לית הערכה, שותפויות וגיוס משאבים: פסיכותרפיסטית, מנחת קבוצות ומרצה בתחום החינוך. בעלת דוקטורט מן החוג לחינוך באוניברסיטת חיפה. 
נהלה במשך 10 שנים את מרכז המניעה הארצי של עמותת אל סם, ועבדה עם נוער בסיכון ועם בני משפחותיהם. 
שימשה כמרצה וכדיקאנית סטודנטים במכללת לוינסקי לחינוך וכיום בעלת קליניקה פרטית, מרצה בבית הספר לחינוך, בחוג ליעוץ חינוכי שבאוניברסיטת תל אביב ומשמשת כסמנכ”לית עמותת “מצמיחים”.

דניאל הירשברג, רכזת פרויקטים ואדמיניסטרציה: בעלת תואר B.E.D במסלול מורות גננות ממכללת אורנים, וכן בוגרת לימודי “שיטת מילר” – שיטה לטיפול קוגניטיבי התפתחותי לילדים עם לקויות עמוקות, אוניברסיטת תל אביב. בעלת נסיון בהוראה לגיל הרך, בין השאר עם ילדים על הספקטרום האוטיסטי. בעברה עבדה כעוזרת אישית למנכ”ל חברת הנדסה.

 אורלי שירי, רכזת פרוייקטים: בעלת תואר ראשון בהתנהגות ארגונית וניהול משאבי אנוש, מכללת עמק יזרעאל ותואר שני בלימודי עבודה, אוניברסיטת תל אביב. מנחת קבוצות מכללת ‘גישות’ ומאמנת אישית מטעם בית הספר למאמנים Extra Mile.
בעלת ניסיון בעבודה עם קבוצות, בני נוער, הדרכה וניהול משאבי אנוש בארגונים שונים.

 סלעית קולר- מנהלת תפעול:  בוגרת האוניברסיטה העברית בירושלים ובעלת תואר ראשון במשפטים.  עוסקת למעלה מ-20 שנה בזכויות חברתיות ובמשפחה, הקימה וניהלה פרויקטים קהילתיים במרכז למשפט ועסקים ברמת גן. כמו כן עבדה כעורכת דין הן כיועצת משפטית והן כמייעצת משפטית במגזר הציבורי. בעלת ניסיון עשיר בתחום העמותות החברתיות, כולל תמיכה משפטית ומנהלית בארגונים ללא כוונת רווח.

צוות המנחים

אירית יעקב אלחדד: בעלת תואר ראשון B.E.D בטיפול בקידום נוער, בית ברל ותעודה בהנחיית קבוצות מביה”ס גישות. בעלת ניסיון של 12 שנים כמטפלת נוער במסגרות שונות כגון בתי ספר, פנימיות, יחידות קידום נוער עירוניות ובתי כלא. הקימה וניהלה את המרכז לייעוץ והדרכה לנוער “מקפה לאוזן” בשוהם. מתמחה בריכוז טיפול קבוצתי ופרטני וביצירת קשר (חיזור) עם בני נוער בסביבתם הטבעית. בנוסף לעבודתה במרכז מצמיחים, מנחה קבוצות בבתי ספר ב”תאיר” – מרכז סיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית.

בועז הדרי:בועז עבד במרכז מצמיחים במשך 6 שנים. בועז היה מנחה בכיר, ראש צוות מחוז הצפון שלנו ודמות מפתח בפיתוח תוכן. במהלך השנים עיצב את תהליך ההסמכה למנחים החדשים והוערך מאוד על ידי מנחים בכירים אחרים.בועז תכנן והעביר קורסים מקצועיים למורים,יועצים חינוכיים,מנהלי חינוך וקבוצות הורים.בועז שינה את חייהם של מאות תלמידים ושיפר את סביבתם החברתית והרגשית בבית הספר.כיום, בועז ומשפחתו נמצאים בשליחות חינוכית באוסטרליה.

ראנם שייח אחמד גאנם: בעל תואר ראשון במדעים, המכללה לחינוך ע”ש דוד ילין ירושלים. בוגר קורס הנחיית קבוצות, מכללת אלקאסמי לחינוך באקה לגרביה. בוגר קורס הנחיית ועדי הורים (מכללת לוינסקי לחינוך ). בעל ניסיון של שנים בעבודה עם הורים ובני נוער בדגש על נוער בסיכון בפנימיית בית אלהודא אעבלין. כיום מנחה במרכז מצמיחים ולומד תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול ויעוץ ארגוני במכללה האקדמית אונו.

ערן שי: בעל תואר שני בעבודה סוציאלית (M.s.w), קצין בריאות נפש במיל’ (קב”ן) ומנחה קבוצות באמצעות תאטרון פלייבק.
לערן ניסיון של 8 שנים בטיפול בפסיכותרפיה בילדים ונוער והדרכת הורים. כיום מטפל בקליניקה פרטית בהוד השרון.
כמו כן, ערן מרצה ומנחה השתלמויות וסדנאות חווייתיות בנושאים של פסיכולוגיה של היומיום בחברת “הצוללת” מזה 7 שנים.

מוטי שוורץ: בעל תואר ראשון בחינוך עם התמחות בניהול מערכות חינוך בלתי פורמאליות ותואר שני בחינוך מאוניברסיטת בר אילן. בעל תעודה מאוניברסיטת בר-אילן בהנחיית קבוצות ובעל ניסיון רב עם נוער נורמטיבי ונוער במצבי סיכון. בעבר רכז הדרכה בפנימייה טיפולית. הנחה סדנאות במרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית “תאיר” בנושא מגדר ומיניות וכן הנחה במחלקת ההסברה באגודה למלחמה בסרטן. ניהל תחום נוער וקהילה במושב חצב והנחה את מחוז דרום מטעם המרכזייה החינוכית הארצית של עמותת “ילדים בסיכוי” בשיתוף משרד הרווחה. כיום, בנוסף על ההנחיה במרכז מצמיחים, רכז פרויקטים בעמותת ינשופים.

אבישג מרקוב:בעלת תואר ראשון בייעוץ חינוכי וחינוך מיוחד ותואר שני בתקשורת פוליטית, מגיעה מתחום העבודה בחינוך הבלתי פורמלי עם נוער בסיכון. אבישג מנחה קורסים ליועצות ומחנכות ומעבירה הרצאות להורים לצד הנחיה של סדנאות תלמידים בבתי ספר ובחינוך הבלתי פורמאלי. מנהלת את פרויקט “נמ”ל הבית” למנהיגות רב מגזרית לתיכונים.

מיכל סיגלר:בעלת תואר ראשון בחינוך- תיאטרון מחול סמינר הקיבוצים
תואר שני- טיפול באומנות, פסיכודרמה אוניברסיטת חיפה
מיכל מעבירה הרצאות להורים ומורים לצד סדנאות עומק בכיתות 
מתמחה בליווי ילדים ונוער הנמצאים במשברים חברתיים בקליניקה במרכז ובנוסף לעבודתה במצמיחים מנחה מסעות של אנשי חינוך במסגרת תקווה ישראלית- בית הנשיא
אוהבת אדם.

ליאור איסלר: בעלת תואר ראשון ביהדות וספרות ותואר שני בלימודים הומאניטריים. בוגרת קורס שיטת “ייעוץ הדדי להערכה מחדש”, וקורס הנחיית קבוצות בשיטת “מעגלי הקשבה”. בעלת ניסיון רב בחינוך הבלתי פורמאלי בעבודה עם ילדים ונוער בעמותת “אחריי!”, בפנימיות ובבתי ספר. כותבת תוכן חינוכי ומכשירה צוותים חינוכיים לגיל הרך, מנחת בית מדרש חברתי “שינשינוי”.

אימאן קדאח: בעלת תואר ראשון B.E.D בהוראת אנגלית , תואר שני בחינוך אלטרנטיבי מאוניברסיטת חיפה . תעודה בהנחיית קבוצות לילדים ונוער בסיכון. ומאמנת  אישית וקבוצתית מוסמכת מלשכת המאמנים בישראל. בעלת ניסיון רחב בעבודה פרטית וקבוצתית עם נוער בחינוך ובהנחיות סדנאות. בנוסף לעבודתה במרכז מצמיחים אימאן מאמנת ומעבירה סדנאות להעצמת נשים וצמיחה אישית במרכז “אימאן” במג’ד אלכורום בצפון.

 

שרון קנטור: בוגרת מכון אדלר במסלול תלת שנתי של הנחיית קבוצות ומשפחה.
בוגרת בית הספר הגבוה לאומנויות הבמה “בית צבי”. שיחקה במשך מספר שנים בתאטרון.
עבדה מספר שנים עם נפגעי ראש, ליווי ושיקום בקהילה. בעלת ניסיון בעבודה עם בני נוער בתחום התאטרון.
כיום, במקביל להנחייה במרכז מצמיחים עוסקת בהנחיית קבוצות הורים ומנחה משפחתית.

מיכל פישר: בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בהנחיית קבוצות בשילוב אמנויות. בעלת 12 שנות נסיון בהנחייה של מבוגרים ונוער. בעלת שמונה שנים של נסיון בתירגול שיטות של מיינדפולנס והנחיית מדיטציות. בנוסף לעבודתה במרכז מצמיחים, מנחה קבוצות של ילדים ונוער, צוותי חינוך וקבוצות הורים ב”תאיר”-  מרכז הסיוע לנפגעי תקיפה והטרדה מינית.

תמר ארנון: בעלת תואר ראשון ותעודת הוראה בעיצוב והוראת מקצועות טכנולוגיים HIT חולון. לימודי תעודה במגמת פרסום ותקשורת FIT SU-NY, והתמחות במחקר קריאייטיבי בניו יורק. מנחת קבוצות מיקוד ומפתחת מתודולוגיות מחקר דיגיטליות. מתמחה בזיהוי טרנדים ומגמות, בניהול קבוצות אונליין, ובסדנאות פיתוח והעצמה לבעלי תפקידים במגזר העסקי והציבורי. מאמינה בשינוי.

עדי דרור: בוגרת תואר BA במדעי החברה בהצטיינות אוניברסיטת בן גוריון, מנחה חוגי כתיבה יוצרת לילדים, בעברה מטפלת ברפואה משלימה בבי”ח אסף הרופא, כיום מנחה במרכז מצמיחים.
“עורכת ספר ההדרכה “מצמיחים ברשת” 

אורי שייקוביץ: בוגר תואר ראשון בהוראה ועיצוב ממכללת ויצו בחיפה. מאייר, יוצר ומעביר סדנאות ממוחשבות לגירוי יצירתיות ופיתוח הדמיון לילדים ומבוגרים.

דיקלה פוגל לבנשטיין: בעלת ניסיון של 10 שנים כמאמנת ומנטורית לילדים ובני נוער, עם ניסיון בעבודה עם נוער בסיכון ועם מאותגרי קשב וריכוז. בעלת תעודת הסמכה לטיפול בהפרעות קשב וריכוז של מכללת יוזמות ותעודת הנחיית קבוצות באמצעות דמיון מודרך ו-NLP של מכללת דב רויטמן. בעלת תואר שני במנהל עסקים ושיווק ובוגרת מכון אדלר בתחום אימון ילדים ובני נוער. 

עדי קוג׳מן אקוקא: בוגרת תואר ראשון במדעי המדינה ויחסים בינ״ל ובעלת רשיון הוראה מטעם בית ברל.
בוגרת לימודי עיצוב אופנה ב״שנקר״. בעלת ניסיון בהוראה והדרכת ילדים ובני נוער.
במסגרת שליחות ממלכתית עבדה כמורה בבית הספר הישראלי בברלין.
מאמינה בפלורליזם ואהבת חינם.

אור זהבי כץ: מנחת קבוצות ויועצת ארגונית. M.A בסוציולוגיה ארגונית מאוניברסיטת חיפה ותעודת הנחיית קבוצות. בעלת ניסיון בהנחיית קבוצות עם קהלים שונים בתחומים מגוונים כגון קידום תעסוקה, השתלבות באזרחות לאחר שירות צבאי או לאומי, העצמה אישית, ליווי צוותי חינוך ועוד. 
מאמינה בכוחם של ילדים לייצר מציאות טובה ובריאה

ענת ולפר אלמקייס : מדריכת קבוצות, בעלת תואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני מאוניברסיטת סנט ג’וזף. במשך השנים רכשה ניסיון עשיר בעולם ההדרכה בשיתוף פעולה עסקי. כיום היא עוסקת בליווי והדרכה בנושאים שונים כמו מנהיגות, הגשמה עצמית, חזון והעצמה אישית.  הקבוצות שלה בנויות ממגוון עצום כמו ילדים, בני נוער, ארגונים חברתיים, מהגרים, קרנות אקדמיות ועמותות. , מקדמת תהליכים יעילים וקונסולידציות בין קבוצות על ידי מיקוד השינויים.

עדי קורן:  בעלת תואר שניM.A.   בניהול קונפליקטים וניהול משא ומתן מאונ’ ת”א, מנחת קבוצות והדרכה פרטנית מוסמכת מכון אדלר ומשרד החינוך. מנחה בכירה במרכז סיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית. בעלת ניסיון עשיר ומגוון בהנחיה קבוצתית ופרטנית של הורים, ילדים, נוער, סטודנטים וצוותי חינוך.

ליאת גרסטנהבר:
בעלת תואר ראשון בקרימינולוגיה וסוציולוגיה- אנתרופולוגיה מאוניברסיטת בר אילן וכן בעלת תעודת לימודי גישור מאוניברסיטת תל אביב. לאחר למעלה מ15 שנה בהם ליאת ניהלה פרויקטים והדריכה בעולם העסקי, היא החליטה למנף את הידע והנסיון הענף שלה לתחום החינוך, התשוקה האמיתית שלה. כיום מנחה במרכז מצמיחים.
:ליאור בן רעי
בוגר המכון לחינוך דמוקרטי בסמינר הקיבוצים, עסק בהוראת מקרא והיסטוריה בגילאי חט”ב, בעל נסיון רב בחינוך בלתי פורמאלי, כיום מנחה במרכז מצמיחים.

נעם פריימן:  בעלת תואר ראשון בשילוב אמנות בחינוך ומדעי ההתנהגות במכללת תל חי ובוגרת קורס הנחיית קבוצות במכללת “גישות”.  בעלת ניסיון רב בעבודה עם אנשים בוגרים בעלי צרכים מיוחדים, שילובם האישי והתעסוקתי בחברה.

ליטל מילר: בעלת תואר BA בפסיכולוגיה, ותואר MA בייעוץ חינוכי. רקע בהפעלת תכניות לנוער בסיכון לשילוב נכון בחברה בריאה, וכן בניית פעילות משותפת להורים וילדים במסגרת תכנית שילובים כיועצת חינוכית. כמו כן, בעלת ניסיון רב עם אנשים בעלי מוגבלויות שונות, שילובם ותעסוקתם בחברה הנורמטיבית.

מיכל גוטמן קרמר: מגשרת, בעלת תואר שני  MA בניהול וישוב סכסוכים ומו”מ מאונ’ בר אילן. ניהלה תכניות בעמותת “מוזאיקה”, עמדה בראש מרכז הגישור והדיאלוג בקהילה ברמת השרון והקימה את מרכז הגישור והדיאלוג בערבה התיכונה. מנחה סדנאות ומפגשי דיאלוג. לומדת במסלול מומחה הורות ומשפחה במכון אדלר. 

 חלי אטיה: בוגרת התוכנית לתואר שני בעבודה סוציאלית קלינית מאוניברסיטת קולומביה בניו יורק. במסגרת לימודיה עסקה במחקר של בני נוער בדיכאון ובסיכון גבוה ודרכי הטיפול בהם. בעלת ניסיון בטיפול בפסיכותרפיה  למשפחות, זוגות ובאופן פרטני.  כיום מטפלת בקליניקה פרטית באיזור המרכז

ניצן דוריבעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה מטעם האקדמית ת”א יפו. בוגרת מכון “דרך הדעת” בתחום אימון ילדים ובני נוער, בשיטת האימון האינטגרטיבי. עוסקת באימון קבוצתי ופרטני. מסייעת לילדים לגלות את הניצוץ הפנימי הייחודי להם ולנצנץ איתו בעולם.

אמאני רוחאנה: בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ויחסים בינלאומיים, ותואר שני ביחסים בינלאומיים במגמה לחקר ביטחון בין-לאומי ודיפלומטיה מהאוניברסיטה העברית בירושלים. עבדה כמרצה בתכנית המכינה לתלמידים מחו”ל וכעוזרת מחקר באוניברסיטה העברית. כיהנה כמנכ”לית של ארגון בילדינג בריג’ס ג’רוסלם, ארגון ללא מטרת רווח שמתמקד בהכשרה למנהיגות ושותפות של בנות נוער ישראליות ופלסטיניות. הדריכה קבוצות של בני נוער ומבוגרים בישראל, ברשות הפלסטינית ובארצות הברית והכשירה צוותי הדרכה של ארגונים שעובדים עם קהילות מעורבות. עובדת כיום כמדריכה בתוכניות שונות ולומדת בתוכנית לתואר שני באנתרופולוגיה באוניברסיטת חיפה.

שאדי סויד: עובד סוציאלי העוסק בתחום בריאות הנפש מזה שנים, ניהל והוביל את פרויקט ״עתיד ישראלי״  בעיר חיפה, הקים וניהל פרויקטיים קהילתיים ותוכניות קהילתיות בעיר ומחוצה לה. עבד כעובד סוציאלי ומנחה קבוצות בעמותת A-CAT בעיר עכו תפקיד שכלל שיתוף פעולה עם נציגים משגרירות ארה״ב, ניהול והדרכת מנחי קבוצות נוער. בעל ניסיון בהנחיית קבוצות מעורבות של בני נוער וקונפליקט. סיים לימודי תואר שני בהנחיית קבוצות בחוג לייעוץ והתפתחות האדם באוניברסיטת חיפה, כיום עובד על תזה בנושא ״החוויה של הפסיכיאטרים מהחברה הערבית המעניקים טיפול נפשי למטופלים מהחברה הערבית״.בעל תואר ראשון בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת חיפה. בעל תעודה להנחיית קבוצות בגישה המשימתית מטעם מכללת גישות בפיקוח משרד החינוך. 

דנה ברקלי חיטרון:בעלת תואר ראשון BA בחינוך מיוחד. עבדה מספר שנים בעמותות בניהול פרוייקטים עם אוכלוסיות שונות. במסגרת עבודתה עסקה בקידום תעסוקתי וקשר עם חברות עסקיות לפיתוח מיומנויות לעולם התעסוקה המשתנה. עסקה בהנחייה של ילדים ובני נוער להעברת מסרים ותקשורת בין אישית במסגרת תוכניות תל”ן בבתי ספר ומסגרות בלתי פורמאליות. וכן, הנחייה לצוותים מקצועיים לפיתוח תוכניות התנדבות עבור בני נוער עם מוגבלות.בעלת אמונה באדם ובשינוי חברתי.

נטע סמואל-גרין: מנחת קבוצות ויועצת ארגונית, בעלת תואר שני במנהל עסקים בהתמחות ביעוץ והתנהגות ארגונית, תעודת מנחה קבוצות וכן תעודת מטפל בגישה קוגניטיבית-חברתית ולמידה מתווכת. ניסיון רב שנים בעבודה פרטנית וקבוצתית עם מגוון אוכלוסיות בחתך גילאים נרחב בתחומי הנחיה, יעוץ, הדרכה וטיפול בנושאים מגוונים, ביניהם – אימון לעולם העבודה, פיתוח סל כלים והעצמה אישית, זיהוי חוזקות, טיפול בתחום לקויות למידה, פיתוח כישורים חברתיים ועוד.
 
 

רבקה אורלוב: בוגרת B.A באמנות ומחשבת ישראל באוניברסיטת בן גוריון. בוגרת Jerusalem studio school לאמנות. אמנית, יוצרת, מנחת קבוצות ומדריכת טיולים.  הקימה וניהלה את עמותת Redline ישראל. עסקה בהנחיה הוראה וטיפול בילדים ונוער במצבי סיכון במסגרות הבלתי פורמאליות. כיום מנחה סדנאות תוכן במסגרת ‘מצמיחים’ ובמסגרות נוספות.

תותי הובר ארז: בוגרת מכון אדלר (המכללה למנהל) מסלול תלת שנתי+ סטאז’, להנחיית קבוצות הורים, משפחה וזוגות. בוגרת מסלול למדריכת הורים פרטנית מטעם דור הררי, הבית למקצועות ההורות. תעודת מורה לרכיבה טיפולית ומערבית, (3 שנות לימוד + סטאז’) מכללת ווינגייט. בוגרת קורס EAGALA, רמה 1+2 ללמידה וצמיחה באמצעות סוסים. עבדה שנים רבות כמורה ומנהלת מרכז לרכיבה טיפולית, כולל אבחון, קביעת תכנית טיפולית, מעקב וביקורת של אוכלוסיות מאותגרות עם נכויות מוטוריות, קוגניטיביות,נוירולוגיות וקבוצות נוער בסיכון. בהווה, משמשת כמדריכת מוגנות בבי”ס בבית שמש במסגרת פרויקט הרשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול. מנחה קבוצת נערות בסיכון להעצמה, חיזוק תחושת שייכות ומודעות לקבוצה ולאדם. הנחייה וליווי לצוות החינוכי ולמנהלי בית הספר. ליווי והדרכת פרויקטים לילות לבנים וסיירת מחצלות. בנוסף מדריכה קבוצות הורים ומנחה אישית הורים במסגרת משפחתית באופן עצמאי .

מיקה רוזנטליס זוזובסקי:בעלת תואר ראשון בתקשורת וניהול ותואר שני בייעוץ ופיתוח ארגוני. בוגרת המסלול לאימון אישי ב”מכון אדלר” ומנחת “שפת הקשב” מיינדפולנס לילדים ונוער. מנחת סדנאות לבני נוער בתחום מיומנויות העברת מסר וכישורי חיים רלוונטיים למאה ה21. מאמינה גדולה באדם ובמפגש האנושי ככלי ראשון במעלה.

יסמין דאניאל: אשת חינוך ומנחה קבוצות בחברה הערבית. 
עבדה כרכזת השכלה גבוהה ביפו לחברה הערבית ומורה ביסודי וחטיבת ביניים. 
יסמין מאמינה בחינוך וחולמת לשפר את איכות החיים של הסביבה שאני חיה בה. 
רפי אטיאס – מרצה , מנחה סדנאות ומייעץ למערכות חינוך והורים.
בעשור האחרון מנהל במגזר הכפרי ועובד פרטנית עם פגועי נפש בגיל ההתבגרות והבגרות הצעירה. בעבר עבד עם נוער בסיכון ונוער עובר חוק, והקים מסגרת חינוכית טיפולית שהיוותה עבורם בית שני. למד חינוך בסמינר הקיבוצים.
בוגר מכון אדלר – התיאוריה האדלריאנית ואימון אישי לפסיכולוגיה חיובית

עינב טוטיאן- בעלת תואר ראשון בספרות ובפילוסופיה מאוניברסיטת בן גוריון.  סטודנטית לתואר שני במנהל עסקים במסלול להתנהגות ארגונית . מנחת קבוצות מטעם מכללת ‘גישות’. בעלת ניסיון מגוון בעבודה עם בני נוער, הדרכה והנחייה ורכזות בארגונים שונים.

רחלי שליין: בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות, מטעם מכללת רופין ותעודה בהנחיית קבוצות – פיתוח מצוינות ומנהיגות, מטעם אוניברסיטת בר- אילן. בעלת 12 שנות ניסיון בניהול, הובלה ופיתוח תוכניות חברתיות מערכתיות, בניהן תוכניות למניעת שימוש באלימות, סמים ואלכוהול וכן ניסיון רב בעבודה עם בני נוער וצוותי הדרכה .התמחות בעבודה עם צוותי ניהול ואנשי חינוך הן בתחום החינוך הפורמאלי והן בתחום החינוך הבלתי פורמאלי.

חן יצחקי:בעלת תואר ראשון בניהול, בעלת תעודה להנחיית קבוצות הורים ממכון אדלר. מאמינה בדור העתיד ורוצה להיות חלק מהדמויות שישפיעו על עיצובו ועל תפקידו בעולם. בעלת ניסיון רב בהדרכת ילדים, נוער, הורים וצוותי חינוך ברחבי הארץ.

אגם שוסטר: שחקנית בוגרת בהצטיינות ממכללת סמינר הקיבוצים.בשנים האחרונות עוסקת בהוראת התיאטרון, בעיקר עם ילדים ונוער מקרב אוכלוסיות מורכבות ומאתגרות, כמו כן עם נוער בסיכון ונוער עבריין.עבודת התיאטרון והמשחק מאפשרות לאגם קרבה גדולה אל הילדים באופן בלתי אמצעי ופותחת את לבם האחד לשניה.

 

 

אדוה כפרי:בעלת תואר ראשון בהצטיינות במסלול לחינוך לצדק חברתי, סביבתי וחינוך לשלום ותעודת הוראה לבית הספר היסודי, מכללת סמינר הקיבוצים.בעלת ניסיון כמחנכת ומורה למקצועות רבי המלל בבית ספר יסודי. כמו כן, הנחתה קבוצות של בני ובנות נוער ומבוגרים בישראל ובארצות הברית והכשירה צוותי הדרכה של ארגונים שעובדים עם קהילות מעורבות דרך Seeking Common Ground, ארגון ללא מטרת רווח שמתמקד בהכשרה למנהיגות ושותפות של בנות נוער ישראליות ופלסטיניות, מרכז פרס לשלום ועמותת חלונות.

אורי לוינסון: בוגר תואר ראשון בעבודה סוציאלית במכללה האקדמית תל-חי, עו”ס בעמותת עלם במסגרת תכנית מרכזי הנוער במצבי סיכון (“הפוך על הפוך”), עובד כ-10 שנים במסגרות בלתי פורמליות עם ילדים ונוער. התנדב כמדריך בעמותת “בית הגלגלים” כ-3 שנים – הפועלת לקידום עצמאות של ילדים ונערים עם CP (שיתוק מוחין). 

שלהבת הלבני: בעלת תואר שני בחינוך ותעודת הוראה. בעלת ניסיון של שלושים שנה במערכת החינוך וכן בחינוך הבלתי פורמאלי. לאחרונה, במסגרת הכשרתה כמדריכת הורים, החלה ללוות משפחות באופן פרטני, להרצות ולהעביר סדנאות להורים ברחבי הארץ ובעיקר בדרום.

ולאא גניאים אשקר:יועצת חינוכית  בעלת תואר שני M.A   בייעוץ חינוכי, B.A במדעי ההתנהגות ותעודת הוראה בחינוך מיוחד.בעלת ניסיון עשיר בעבודה עם צוותים חינוכיים,ילדים ובני נוער ממגוון אוכלוסיות. רואה חשיבות רבה בקידום סביבה חברתית- לימודית מיטיבה על שלל היבטיה, שתקדם צמיחה רגשית לטובת הפרט והכלל.רואה בפעילות מצמיחים הזדמנות להרחבת העשייה החינוכית בדרך משמעותית ורחבת היקף.

 
 

נגישות